FORENINGSPORTAL I Gloppen

Rusfri 16. mai natt

Vi er godt igong med planlegging av årets arrangement. Eg har fått med meg en gjeng flotte og kreative ungdommar i tillegg til dei vanlige medarrangørane mine. Vi er et godt team så dette blir nok eit kanon arrangement!!!! Følg med for oppdateringar:-)

I år som ifjor blir det vert servert tacobuffé og brus, og du er med i trekninga av flotte premiar på inngangsbilletten din.

Vi satsar på fint vær og god stemning med beach volleyball turnering, konsert, diskotek og konkurransar.
På slutten av kvelden vert det trekt ut heldige vinnarar av mange flotte premiar!!!

Billett kan du kjøpe her

Arrangørar:

Gloppen Kommune, Nattevandrar, Gloppen Trafikkskule, Den Norske Kyrkja, Røde Kors, STIL Fotball, Sion og Gloppen Frivilligsentral

Sponsorar:

Gloppen Trafikkskule, Intersport, Skinlo & Co, Sport 1, Subben/Trivselshagen Bad og Idrett, Pikant, Mona Lisa, Eikenes Libris, Coop Extra, Rema 1000, Bunnpris, Europris.

Har du lyst å hjelpe til? Vi har plass til fleire. Ta kontakt med Gloppen Frivilligsentral: 921 20 505 eller send oss ein epost: post@gloppen.frivilligsentral.no

6821 Sandane

Sosiale media